מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזו אטרקציה אתם מחפשים?

פעילות גיבוש לצוות עובדים

יותר ויותר מנהלי חברות מבינים היום עד כמה חשובה שבירת השגרה עבור העובדים מדי פעם. בחברות רבות מארגנים מדי שנה ערב או אירוע חברה אשר בו משתתפים כל עובדי החברה ומנהליה. בנוסף לאירוע הגדול מארגנים במקומות רבים גם פעילות גיבוש לצוות עובדים שהיא קטנה ומצומצמת יותר ויכולה להיות לעיתים תכופות יותר מאירוע החברה השנתי. ישנן אפשרויות רבות לאירוע גיבוש לצוות עובדים. כיוון שמדובר על מספר אנשים נמוך יותר יש יותר גמישות, הלוגיסטיקה ותפעול האירוע קלים יותר וגם נדרש מקום קטן יותר כדי להכיל את הצוות. קריוקי הוא דוגמה לאירוע גיבוש לצוותים שהוא מבוקש ופופולארי.

היתרונות של קריוקי בתור פעילות גיבוש לצוות עובדים

ככל שנראה את האנשים שאיתם אנחנו עובדים במצבים רבים יותר, כך נכיר אותם טוב יותר. חומות בין האנשים יוסרו ככל שיראו זה את זה גם במצבים הלא רגילים ושגרתיים. אין כמו קריוקי לשבירת חומות, שבירת קרח בין אנשים וקילוף שכבות. קריוקי מציב אדם כשהוא חשוף לגמרי ומוכן להראות גם את החולשות שלו כמו יכולת שירה שאינה תמיד גבוהה כמו יכולת מילוי תפקידו בעבודה 😊. קריוקי בתור פעילות גיבוש לצוות עובדים מציגה גם את מנהלי הצוות בצדדים הפחות חזקים שלהם ובסופו של דבר יוצאים מהערב בתחושה שמכירים זה את זה טוב יותר, בתחושה שאחרי הכל כולם בני אדם והכי חשוב: לאחר שצברו חוויות מצחיקות ומשמחות משותפות.

להביא את המנחה שירים את האירוע

ערבי קריוקי אפשר אמנם להעביר בעצמכם כשאחד העובדים או המנהלים יפקח על הצד הטכני, אך אפשר להזמין מנחה ערבי קריוקי עם הרבה מאוד ניסיון בתחום שירים את הערב וייקח אותו למקומות אחרים לגמרי. מנחה מקצועי יכיר תוך זמן קצר את הקהל שמולו, במיוחד כשזה קהל מצומצם כמו כשהאירוע הוא פעילות לגיבוש צוות עובדים. הוא ישים את המוזיקה המתאימה מתוך מגוון האפשרויות שיש לו, יזרוק משפטים מצחיקים, משחררים ומניעים לפעולה וכך הערב יקבל שדרוג משמעותי. מעבר לכך, מנחה מקצועי יידע לתפעל את הציוד הנדרש בצורה הטובה ביותר: מיקרופונים, מגבר, גנרטור או מקרן ויאפשר לכל הצוות, כולל המנהלים לקחת חלק פעיל באירוע.

ארז כץ הוא מנחה ערבי קריוקי בעל ניסיון רב. הוא עובד בשיתוף פעולה עם חברות רבות המזמינות אותו להנחות אירועי חברה ונהנות מהשילוב של מנחה קריוקי מעולה עם דיג'יי. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים נוספים

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support