מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזו אטרקציה אתם מחפשים?

מתכננים אירוע בחיק הטבע? הכנו למענכם מספר טיפים לארגון האירוע המושלם

מאז ומתמיד חתונות בחיק הטבע היו מיוחדות יפות ואלגנטיות. אם גם אתם מתחננים חתונה כפרית ויפה בחיק הטבע הכתבה הבאה הוכנה במיוחד בשבילכם.

בין אם מדובר בשדה פורח, כרם, יער או חוף ים, חתונה כפרית בלב הטבע היפה של ארצנו, תמיד תחשב כחתונה יפה וייחודית (אחרי הכל כמה כבר אפשר ללכת לאולמות אירועים אשר נראים תמיד אותו הדבר). אך יחד עם זאת קיום חתונה בטבע מצריך תחנון מוקדם ומקיף יותר, לכן הכנו בשבילכם מספר טיפים שיסיעו לכם בארגון החתונה המושלמת:

קרדיט: Pixabay

 

עיצוב שולחנות בסגנון המשתלב עם הנוף הטבעי- כאשר אנו מארגנים חתונה בלב הטבע רצוי ומומלץ לעצב את שולחנות האורחים בסגנון המחובר לטבע. למה הכוונה? הכוונה היא להוספה רבה של צמחייה וזרי פרחים שונים הנפרסים באופן דומיננטי על גבי השולחנות, נרות, שימוש בצבעים רכים וטבעיים כמו ורוד עדין או חום כפרי, כמובן כי מומלץ שהשולחנות עצמן וכך גם הכיסאות יהיו עשוית מחומר גלם העשוי עץ.

היערכו בהתאם מבחינת תאורה וסאונד- ככלל בין אם מדובר בחתונה בחוף ים לא מוכרז, בלב יער, או שדה  פתוח, יש להצטייד כראוי מבחינת תאורה והגברה. הסיבה פשוטה אזורים אלו לא מוארים כלל ומכיוון שמדובר בחללים פתוחים נדרש סאונד חזק יותר מאשר אולם אירועים סגור. כמובן שיש לוודא לפני כי ישנם חיבורי חשמל מתאימים. מבחינת התאורה, התאורה אשר תתאים ביותר לאירוע היא תאורה מסוג גרילנדה הנפרסת מעל כל חלל האירוע.

עזרו לאורחים שלכם להגיע בקלות- לעיתים ישנו קושי בהגעה לאירוע הממוקם בחיק הטבע, לכן יש לסייע לאורחים בהגעה לאירוע. ניתן לפתוח מיקום באפליקציית הוויז או לחלק לאורחים מפה ברורה יחד עם ההזמנה לחתונה.

היערכו מבחינה לוגיסטית בכל היבט אפשרי- כמובן שאלמנט חשוב והכרחי אשר יש להיערך אליו הוא השכרת שירותים לשטח המתאימים לאירועים חגיגיים מבחינת נראותם.

 

השכרת שירותים ניידים לחתונה בטבע

 

שירותים מפוארים לאירועים בבעלותו של ערן ווינשטין מספקת שירותים ניידים להשכרה. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם המספר המופיע באתר 052-5863838

מאמרים נוספים

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support