מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזו אטרקציה אתם מחפשים?

כיצד משתלבים שופרות מתופפים בכותל באירוע בר מצווה

בר מצווה בכותל זה אירוע שמורכב משמחה, רוחניות  והתרגשות. אנחנו דואגים שיהיה לכם גם שמחה, גם רוחניות וגם התרגשות בשפע. איך אנו עושים את זה? אנו מביאים לכם שילוב של שופרות מתופפים בכותל צפו כאן בקישור התופים אחראים על השמחה והקצב והשופרות אחראים על הרוחניות וההתרגשות. התופים והשופרות הם חלק מתהלוכת הנגנים שמתחילה את יום האירוע, תהלוכה שמגיעה עד הכניסה לבידוק הביטחוני בכותל. אנו תוקעים בשופרי מספר פעמים במהלך התהלוכה. בתחילת התהלוכה, קרי זמן קצר לאחר הירידה מהאוטובוס, באמצע התהלוכה, ובסוף, ליד הבידוק הביטחוני ותוך כדי הפרחת הבלונים. ישנה אפשרות, לפי בקשת המשפחה והאורחים, לתקוע בשופרות במועדים נוספים במהלך התהלוכה.   

קרדיט כינור דוד

אנו מציעים לכם מגוון של שילובי נגנים מגניבים שמתאימים לכולם

 בתהלוכת הנגנים בדרך כלל מגיעים שני נגנים שמביאים איתם מגוון כלי נגינה שאיתם עושים מוזיקה בסגנון שהמשפחה בוחרת בו. אנו מביאים אנשי מקצוע שיכולים גם לאלתר בסגנונות אחרים, כאשר סוג כלי הנגינה  יכתיב את רוב המוזיקה שתתנגןיש לנו מגוון שילובים של נגנים, כאשר שופרות מתופפים בכותל זה רק אחד מהשילובים שאנו מציעים לכם. אנו מציעים לכם את ההרכבים הבאים של נגנים:  

  • שופרות ותופים בכותל זה שילוב שעיקר המוזיקה שלו היא מזרחית קצבית שמתאימה לקהל שרוצה לרקוד ולשמוח בקצב המזרחי. ההרכב מנגן שירים כמו ישמח חתני, הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה ועוד
  • הרכב של שני נגנים שנגן אחד מביא כלי נשיפה ואחד מביא תוף. כלי הנשיפה הוא או קלרינט, או סקסופון או חצוצרה. שני הנגנים מביאים איתם גם שופרות. ההרכב הזה מנגן מוזיקה ישראלית קלאסית, למשל שבחי ירושלים, ירושלים של זהב ועוד. המוזיקה הקלאסית משולבת במוזיקה קצבית כך שיוצא בהחלט שילוב של שמחה והתרגשות בהרכב הזה.
  • כלייזמר זה הרכב שמגיע עם נגן אחד שיש לו אקורדיון או כינור והשני עם קלרינט. שני מגיעים עם שופרות. הרכב זה מנגן מוזיקה חסידית שמחה ומרגשת בו זמנית. זהו הרכב מיוחד שמתאים לא רק לקהל האשכנזי. לא הרבה מזמינים אותו, אבל מי שמזמין בהחלט שמח על ההחלטה שעשה. ההרכב מומלץ מאוד.
  • לאירוע גדול ולמשפחה שיש לה תקציב יש אפשרות להביא שלושה נגנים. השילובים יכולים להיות של תופים, כלי נשיפה, גיטרות ועוד. השמיים בעניין זה הם הגבול. כל הנגנים מגיעים עם שופרות.
  • לאירוע קטן, מצומצם ואינטימי יש אפשרות מומלצת להביא נגן אחד עם גיטרה ושופר, נגן שגם יודע לשיר. הנגן עושה הרבה שמח והרבה כיף, לא פחות מהרכבים של שניים או שלושה נגנים.
  • בר מצווה בכותל זה אירוע שמורכב משמחה, רוחניות  והתרגשות. אנחנו דואגים שיהיה לכם גם שמחה, גם רוחניות וגם התרגשות בשפע. איך אנו עושים את זה? אנו מביאים לכם שילוב של שופרות מתופפים בכותל צפו כאן בקישור התופים אחראים על השמחה והקצב והשופרות אחראים על הרוחניות וההתרגשות. התופים והשופרות הם חלק מתהלוכת הנגנים שמתחילה את יום האירוע, תהלוכה שמגיעה עד הכניסה לבידוק הביטחוני בכותל. אנו תוקעים בשופרי מספר פעמים במהלך התהלוכה. בתחילת התהלוכה, קרי זמן קצר לאחר הירידה מהאוטובוס, באמצע התהלוכה, ובסוף, ליד הבידוק הביטחוני ותוך כדי הפרחת הבלונים. ישנה אפשרות, לפי בקשת המשפחה והאורחים, לתקוע בשופרות במועדים נוספים במהלך התהלוכה.     אנו מציעים לכם מגוון של שילובי נגנים מגניבים שמתאימים לכולם   בתהלוכת הנגנים בדרך כלל מגיעים שני נגנים שמביאים איתם מגוון כלי נגינה שאיתם עושים מוזיקה בסגנון שהמשפחה בוחרת בו. אנו מביאים אנשי מקצוע שיכולים גם לאלתר בסגנונות אחרים, כאשר סוג כלי הנגינה  יכתיב את רוב המוזיקה שתתנגן.  יש לנו מגוון שילובים של נגנים, כאשר שופרות מתופפים בכותל זה רק אחד מהשילובים שאנו מציעים לכם. אנו מציעים לכם את ההרכבים הבאים של נגנים:   שופרות ותופים בכותל זה שילוב שעיקר המוזיקה שלו היא מזרחית קצבית שמתאימה לקהל שרוצה לרקוד ולשמוח בקצב המזרחי. ההרכב מנגן שירים כמו ישמח חתני, הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה ועוד.   הרכב של שני נגנים שנגן אחד מביא כלי נשיפה ואחד מביא תוף. כלי הנשיפה הוא או קלרינט, או סקסופון או חצוצרה. שני הנגנים מביאים איתם גם שופרות. ההרכב הזה מנגן מוזיקה ישראלית קלאסית, למשל שבחי ירושלים, ירושלים של זהב ועוד. המוזיקה הקלאסית משולבת במוזיקה קצבית כך שיוצא בהחלט שילוב של שמחה והתרגשות בהרכב הזה.  כלייזמר זה הרכב שמגיע עם נגן אחד שיש לו אקורדיון או כינור והשני עם קלרינט. שני מגיעים עם שופרות. הרכב זה מנגן מוזיקה חסידית שמחה ומרגשת בו זמנית. זהו הרכב מיוחד שמתאים לא רק לקהל האשכנזי. לא הרבה מזמינים אותו, אבל מי שמזמין בהחלט שמח על ההחלטה שעשה. ההרכב מומלץ מאוד.  לאירוע גדול ולמשפחה שיש לה תקציב יש אפשרות להביא שלושה נגנים. השילובים יכולים להיות של תופים, כלי נשיפה, גיטרות ועוד. השמיים בעניין זה הם הגבול. כל הנגנים מגיעים עם שופרות.  לאירוע קטן, מצומצם ואינטימי יש אפשרות מומלצת להביא נגן אחד עם גיטרה ושופר, נגן שגם יודע לשיר. הנגן עושה הרבה שמח והרבה כיף, לא פחות מהרכבים של שניים או שלושה נגנים.   אנו תמיד נותנים ללקוחות את הכי טוב שיש    שופרות מתופפים בכותל זאת אחת הדרכים שבהן אנו מפנקים את לקוחותינו. אנו דואגים תמיד שיהיו לכם נגנים ברמה גבוהה מאוד, נגנים שלא רק באים עם מוזיקה מוכנה מראש אלא גם יודעים לאלתר ולהיענות לבקשות של המשפחה והאורחים. האווירה באירוע היא אחת הסיבות שלא כדאי לארגן לבד אירוע ותמיד כדאי להביא אנשי מקצוע שיוודאו שלהקת הנגנים מגיעה בזמן והיא מורכבת מאנשי מקצוע טובים בלבד.   אנו בכינור דוד מתחייבים שלהקה עם שופרות מתופפים בכותל תגיע בזמן ותיתן לכם 100 אחוז כיף, ביחד עם 100 אחוז שמחה, רוחניות והתרגשות באירוע בר מצווה בכותל של ילדכם.

    קרדיט כינור דוד

אנו תמיד נותנים ללקוחות את הכי טוב שיש 

שופרות מתופפים בכותל זאת אחת הדרכים שבהן אנו מפנקים את לקוחותינו. אנו דואגים תמיד שיהיו לכם נגנים ברמה גבוהה מאוד, נגנים שלא רק באים עם מוזיקה מוכנה מראש אלא גם יודעים לאלתר ולהיענות לבקשות של המשפחה והאורחים. האווירה באירוע היא אחת הסיבות שלא כדאי לארגן לבד אירוע ותמיד כדאי להביא אנשי מקצוע שיוודאו שלהקת הנגנים מגיעה בזמן והיא מורכבת מאנשי מקצוע טובים בלבד

אנו בכינור דוד מתחייבים שלהקה עם שופרות מתופפים בכותל תגיע בזמן ותיתן לכם 100 אחוז כיף, ביחד עם 100 אחוז שמחה, רוחניות והתרגשות באירוע בר מצווה בכותל של ילדכם

מאמרים נוספים

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support