מעוניין בהצעת מחיר ?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

איזו אטרקציה אתם מחפשים?

חנויות לצעצועי מין אונליין – לקנות מבלי לצאת מהבית

כמה מאיתנו נתקלנו בחנות לאביזרי מין בזמן שהלכנו ברחוב? כמה מאיתנו רצו להציץ בלי לחוש מבוכה? כמה מאיתנו רק הציצו בחלון ראווה אך חששו להיכנס? כן עולם המין יכול להיות קצת מביך, למרות הפתיחות, למרות השיח על הנושא ברשתות חברתיות, בתוכניות טלוויזיה, או בסרטים, למרות זאת, עדיין מרגישים מבוכה להיכנס פיזית לחנות מין.

הסיבה שאנו כותבים ׳פיזית׳ היא כי היום ניתן להיכנס לחנות סקס דרך הטלפון או המחשב בדיסקרטיות ולשוטט בין האביזרים בלי לחשוש שמישהו ידע. כמו כל תחום שהוא גם עולם המין הפך בחלקו לוירטואלי, כיום כל חנות שתכבד את עצמה תהיה לה גם חנות אביזרי מין אונליין.

מלבד חנויות אונליין, עולם המין השתכלל גם מבחינה נוספת, והיא המוצרים עצמם, יותר ויותר מוצרי מין הופכים לטכנולוגיים וחדשניים עם יכולות רטט בעוצמות שונות, יניקה, החומרים הופכים להיות בטוחים יותר למגע (זאת כמובן אם רוכשים אביזר מין מקורי ולא חיקוי).

דוגמא למוצרים חדשניים, אז הסטיספייר עם פעולת היניקה הוא פופולרי, הרוקט פוקט, We Vibe המצוין שיכול לשמש אתכם משחק מין זוגי ועוד.. דוגמא למוצרים שהשתכללו, אז ביצת רטט הנשענת על רעיון של ביצים סיניות אבל מודרנית וכמובן ויברטורים שונים ומשונים. בואו ונדבר על שניים מהאביזרים שהזכרנו.

חנויות לצעצועי מין אונליין – לקנות מבלי לצאת מהבית

סטיספייר Satisfyer

דיברנו על מוצרים חדשניים, אז הסטיספייר הוא מהמוצרים המובילים היום בשוק ולא בכדי, סטיספייר מספק! לחילופין מהויברטור העובד על רטט דרגות שונות, מוצר זה הסטיפייר עובד על פעולת היניקה, מה שיביא אותך לגיורי מיני עז ולאורגזמות חזקות, הרי ידוע שלעתים חדירה בלבד זה לא תמיד עוזר להביא אותך לשיאים, השילוב עם הסיטספייר יביא אותך למחוזות מיניים שלא היית לפני כן.

כמובן ניתן להשתמש לבד או עם בן זוג. המכשיר אינו מאיים, הוא יחסית קטן, נראה כמו ידית של דלת שבראשה מתקן יניקה, ניתן להשתמש על הדגדגן שלשם כך הוא מיועד, אבל גם על הפטמות. כמו הרבה מוצרי מין מומלץ להשתמש בחומר סיכה איכותי, אותו ואת הסטיספייר (ועוד מוצרים רבים) ניתן למצוא בחנות אביזרי מין סקס-פלאנט המציעה את המבחר הגדול בארץ לצעצועי מין.

ביצת רטט

דיברנו על מוצרים שמשתכללים עם הזמן, אז את ביצים סיניות כולם/ן מכירים, אותן ביצים שאת מחדירה לנרתיק לשם הגיורי המיני ולשם פעולות חיוניות אחרות. ביצת רטט היא צעצוע מין אותו את מכניסה גם לאיבר במין גם כן, אבל המטרה העיקרית היא הגיורי המיני.

מכניסים את הביצה לנרתיק ומפעילים את הרטט ברמות שונות, ישנן כאלו עם שלט מחובר, כך שאת או בן זוגך הנמצא בקרבת מקום יכול לשלוט בגיורי המיני שלך ויש כאלה חדשניים יותר המופעלים על שלט רחוק ואף ע״י אפליקציה טלפונית, אז בכלל המשחק הופך להיות מעניין יותר, מרגש יותר, סוג שלל משחקי שליטה, את במיקום מסוים והוא במיקום אחר, ואז פתאום רטט..

מצאו את המוצר האהוב עליכם/ן בחנות לאביזרי מין אונליין.

מאמרים נוספים

חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support